مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 22:352020-12-20سياسي

ستاد انتخاباتی ترامپ دوباره به دیوان عالی شکایت کرد


وکیل رییس جمهور آمریکا از شکایت ستاد انتخاباتی وی به دیوان عالی این کشور برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایالت پنسیلوانیا و اعطای 20 رأی الکترال این ایالت به ترامپ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بامداد دوشنبه اعلام کرد که بار دیگر از دیوان عالی ایالات متحده درخواست خواهد کرد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را لغو کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، در بیانیه منتشر شده توسط رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ و سرپرست تیم حقوقی وی، نوشته شده که ستاد انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دادخواستی را به دیوان عالی ارائه داده و خواستار تغییر سه حکم دادگاه پنسیلوانیا درباره آراء پستی در این ایالت شده است.

جولیانی در این باره گفت: دادخواست ستاد انتخاباتی [ترامپ]، خواستار تغییر سه حکمی است که حمایت های مجلس قانون گذاری پنسیلوانیا در برابر تقلب آراء پستی را از بین برده است .

بر اساس این گزارش، وکیل ترامپ در ادامه توضیح داد که آنها خواستار تمام راهکارهای مناسب هستند که به مجلس قانون گذاری پنسلیوانیا اجازه دهد 20 رأی الکترال این ایالت را به ترامپ تقدیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخاباتی ترامپ دوباره به دیوان عالی شکایت کرد

ستاد انتخاباتی ترامپ دوباره به دیوان عالی شکایت کرد