مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 03:352020-12-21سياسي

مردم سیستان و بلوچستان متضرر از وحدت پوشالی نمایندگان هستند


امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: معین الدین سعیدی نماینده جوان چابهار در 6ماه نخست مسئولیتش عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با جسارت خاص و پیگیری های مداومش توانست روند آبرسانی .

- دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل گفت: در شمال استان دو نماینده سیستان در پشت پرده وحدت نمادین خود غرق در بگومگو هایی هستند که تنها مردم از آن متضرر می شوند.

امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: معین الدین سعیدی نماینده جوان چابهار در 6ماه نخست مسئولیتش عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با جسارت خاص و پیگیری های مداومش توانست روند آبرسانی به روستا های بلوچستان را بهبود و تسریع بخشد تا جایی که تا پایان امسال بسیاری از روستا های بلوچستان به آب خواهند رسید.

کمالی گفت: سعیدی در کنار موضوع آب شرب به موضوع مرز و بازارچه های مرزی بلوچستان بخصوص ریمدان که مدت ها غیرفعال شده بود توجه ویژه ای داشت و توانست با رایزنی ها و پیگیری های مداوم، ظریف را مجاب کند تا در سفرش به پاکستان به صورت جدی به این موضوع بپردازد، که نتیجه اش بازگشایی ریمدان در روز گذشته و بازگشایی مرز پیشین و چند گذرگاه مرزی دیگر طی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان و بلوچستان متضرر از وحدت پوشالی نمایندگان هستند

مردم سیستان و بلوچستان متضرر از وحدت پوشالی نمایندگان هستند