مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 04:402020-12-21سياسي

حمایت مدیریت شهری از کاوش در بافت تاریخی گرگان/گردشگری تاریخی رونق می گیرد


مدیریت شهری گرگان در راستای احیا و رونق گردشگری، از کاوش در بافت تاریخی گرگان حمایت کرده و به این موضوع در کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با کشف اشیا تاریخی در محله سرچشمه، کاوش در این منطقه توسط میراث فرهنگی آغاز شده است.

با توجه به اهمیت این موضوع، چگونگی این امر در هفتاد و سومین جلسه کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان مطرح و در این جلسه بر حمایت مدیریت شهری از کاوش در بافت تاریخی تأکید شد.

در این جلسه که با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان و اعضای کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان در صحن شورا برگزار شد، چند پیشنهاد که از طرف اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان به این کمیسیون ارائه شده بود که بعد از تصویب توسط اعضای کمیسیون گردشگری جهت بررسی به صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان ارائه شد.

این طرح ها شامل، اختصاص یک میلیارد ریال جهت کاوش شهر تاریخی استرآباد در محله چهارشنبه ای گرگان و تملک 700 متر زمین توسط شهرداری در محدوده حسینیه تاشی ها و ملک مجاور جهت کاوش های باستان شناسی بود.

همچنین مقرر شد یک قطعه زمین در محوطه پارکینگ آفتاب 11 خیابان خمینی(ره) گرگان توسط شهرداری به اداره میراث فرهنگی جهت ایجاد یک بازارچه دائمی صنایع دستی اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیریت شهری از کاوش در بافت تاریخی گرگان/گردشگری تاریخی رونق می گیرد

حمایت مدیریت شهری از کاوش در بافت تاریخی گرگان/گردشگری تاریخی رونق می گیرد