مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 05:002020-12-21اقتصادي

طرح مسکن ملی یک شاخص کیفی بر جای می گذارد


اجرای این طرح یک شاخص کیفی معتبر و قابل توجه در حوزه مسکن شهری بر جای م یگذارد و به ثبت می رساند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: اجرای این طرح یک شاخص کیفی معتبر و قابل توجه در حوزه مسکن شهری بر جای م یگذارد و به ثبت می رساند.

عطاءالله زمانی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح افزود: شهرستان های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهرهای جنوب فارس با استقبال کم نظیر از این طرح رکورد کم سابقه ای را در سطح کشور به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان های جنوب فارس کر قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده ما با تقاضاهایی روبرو هستیم که هم شامل افراد بی بضاعت و نیازمند می شود و هم سرعت عمل در واریزی ها و جمع آوری آورده متقاضیان و همچنین برگزاری تشریفات قرعه کشی در آن بهخوبی و با سرعت عمل انجام شده است و همه این موارد شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس را بالا می برد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به آورده نسبتا مناسب متقاضیان مسکن ملی در شهرستان های جنوبی استان فارس گفت: شاخص آورده متقاضیان دراین شهرستان ها و مدیریت مناسب طرح در کل کشور کم نظیر است و این موضوع نوید بخش اجرای بهینه طرح مسکن ملی در این شهرستان ها در ترازی بالاتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن ملی یک شاخص کیفی بر جای می گذارد

طرح مسکن ملی یک شاخص کیفی بر جای می گذارد