مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 05:502020-12-21سياسي

اصلاح ولتاژ شبکه 954 مشترک در لرستان


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: همزمان با مانور اصلاح ولتاژ شبکه در سراسر کشور، رفع ضعف ولتاژ برای 954 مشترک در استان آغاز شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: همزمان با مانور اصلاح ولتاژ شبکه در سراسر کشور، رفع ضعف ولتاژ برای 954 مشترک در استان آغاز شد.

مهندس فریدون خودنیا 30 آذرماه، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی همکاران شرکت توزیع و گزارشات مردمی، 954 مشترک در لرستان که ضعف ولتاژ شبکه داشتند، شناسایی و همزمان با سراسر کشور اصلاح ولتاژ شبکه آن ها اجرا شد.

وی تصریح کرد: این عملیات با حضور 200 نفر از پرسنل در قالب 60 اکیپ اجرایی و پشتیبانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: برای این عملیات 25 دستگاه پست هوایی، اصلاح 50 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و به مدار آوردن دو فیدر جدید به طول 17 کیلومتر در شهرهای مومن آباد ازنا و ویسیان شهرستان چگنی با اعتبار 9 میلیارد تومان انجام شدکه با اجرای این پروژه ها علاوه بر رفع مشکلات موجود و ایجاد ظرفیت جدید می توانیم خدمات بهتری را به مشترکین در سطح استان ارائه دهیم.

خودنیا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون جمعاً برای اصلاح شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط و پست های هوایی و معابر در سطح استان 29 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با اجرای این مانور و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ولتاژ شبکه 954 مشترک در لرستان

اصلاح ولتاژ شبکه 954 مشترک در لرستان