مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:002020-12-21سياسي

مهدی رسولی، دبیری کانون مداحان را نپذیرفت


مهدی رسولی که با رأی اکثریت اعضا کانون مداحان به عنوان دبیر این کانون انتخاب شده بود با ارسال نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین قمی اعلام کرد امکان پذیرش این مسئولیت را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر هفته گذشته انتخابات کانون مداحان اهل بیت (ع) برگزار و مهدی رسولی به عنوان دبیر کانون مداحان انتخاب شد.

رسولی با ارسال نامه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد که در این برهه زمانی پذیرش دبیری کانون مداحان کشور برای او مقدور نیست.

در این نامه آمده است: در خصوص تحولات اخیر در کانون مداحان کشور، باید عرضه داشت که توفیق خدمت گزاری ستایش گران آل الله (ع) افتخار بزرگی است که خدا را باید بر هر روز و لحظه آن شاکر بود، اما با توجه به تکالیف و وظایفی که از پیش بر گرده حقیر سنگینی می کند و کارهای فراوان ناتمام و بارهای عدیده بر زمین مانده که هم چنان نیازمند حضور و تمحض حقیر و راه بری و پیش برندگی به سوی نقطه مطلوب است و از سوی دیگر وظایفی که متوجه دبیری کانون مداحان کشور می باشد، این مسؤولیت فراغت و توان مضاعفی را می طلبد که اکنون از عهده حقیر خارج است، فلذا ضمن قدردانی از لطف و محبت همه بزرگواران و دوستان عزیزم، باید عرض کنم پذیرش این مسؤولیت در این برهه زمانی برای حقیر، نه ممکن است و نه مقدور، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی رسولی، دبیری کانون مداحان را نپذیرفت

مهدی رسولی، دبیری کانون مداحان را نپذیرفت