مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:202020-12-21بين الملل

بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق درباره حمله راکتی به منطقه سبز بغداد


همزمان با مخالفت گروه های مقاومت، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق هم حمله راکتی شب گذشته به منطقه سبز بغداد را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، در واکنش به حمله راکتی شب گذشته به سفارت آمریکا واقع در منطقه سبز بغداد، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه که شب گذشته نسخه ای از آن در پایگاه خبری المعلومه منتشر شد، آمده است: گروه های جنایتکار، بار دیگر امشب تاسیسات و منازل مسکونی را در منطقه الخضراء بغداد هدف حملات راکتی قرار دادند که به خسارت مادی شماری از ساختمان های مسکونی، خودروها و وحشت ساکنان منجر شد.

وی افزود: چنین اقدامات جنایتکارانه ای، شهروندان و امنیت آنها را نشانه می گیرد و موجب تضعیف اقتدار کشور وتزلزل در امنیت می شود.

این حمله پیامی منفی به جهان می رساند اما ما اجازه نمی دهیم که به امنیت هیأتهای دیپلماتیک در بغداد آسیب وارد شود و تهدید شوند و به حفاظت از آنها پایبندیم .

کتائب حزب الله عراق وابسته به الحشد الشعبی و گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در بیانیه هایی این حمله را محکوم کرده اند.

عصائب اهل الحق نیز در موضعی مشابه اعلام کرد که گروه های مقاومت هنوز علیه آمریکا اقدام نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق درباره حمله راکتی به منطقه سبز بغداد

بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق درباره حمله راکتی به منطقه سبز بغداد