مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:302020-12-21اقتصادي

تکاپوی موکب های مازندران در اجرای پویش مهربانی سردار دل ها


رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات مازندران گفت: ساخت و بازسازی بیش از 20 واحد مسکونی در راستای اجرای طرح پویش مهربانی سردار سلیمانی در دستور کار موکب های مازندران قرار دارد.

- محمدحسن اصغری امروز در ارتباط با طرح  پویش مهربانی سردار سلیمانی توسط موکب های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از پایان ماه صفر تکاپوی موکب های استان برای اجرای این طرح آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود:  موکب انصارالحسین شهرستان نکا ساخت و تعمیر سه خانه برای محرومان  را با اعتبار 280 میلیون تومان را در یعقوب محله ملاخیل نکا در دستور کار دارد.

اصغری افزود: موکب بیعت حسینی ساری نیز  درحال ساخت و تعمیر سه واحد مسکونی را در منطقه قلعه سر  چهاردانگه ساری با اعتبار130 میلیون تومان است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به بازسازی و تعمیر پنج دستگاه منزل مسکونی با اعتبار 100 میلیون تومانی در اجارستاق ساری توسط موکب صاحب الامر ساری، اضافه کرد: موکب فاطمه زهرای قائمشهر نیز بازسازی و ساخت 9 دستگاه منزل مسکونی را در کفشگرکلا در دستور کار دارد.

اصغری یادآور شد: همچنین ساخت سه  منزل مسکونی با اعتبار 400  میلیون تومان، آب رسانی به سرپل ذهاب  با اعتبار 100 میلیون تومان،  تهیه جهیزیه برای 25 نوعروس با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی موکب های مازندران در اجرای پویش مهربانی سردار دل ها

تکاپوی موکب های مازندران در اجرای پویش مهربانی سردار دل ها