مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:402020-12-21اقتصادي

16000میلیون ریال سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی مازندران


مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: امسال سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی مازندران 16000میلیون ریال است.

- ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: امسال سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی مازندران 16000میلیون ریال است.

سید احمد رضاییان در گفت و گو با ایسنا بر تقویت ارتباطات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری با یکدیگر و با جامعه (دستگاه های اجرایی و صنایع) و انجام پژوهش های کاربردی و تقاضامحور به منظور تقویت اقتصاد دانشبنیان تاکید کرد و گفت: تسریع و تکمیل چرخه تولید علم به نوآوری، فناوری، محصول و ثروت، تنها با ایجاد وفاق و همدلی و اعتمادسازی میان صنایع و دانشگاه ها امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی است تا از فعالان عرصه پژوهش، نوآوری و فناوری در استان اعم از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری تشکر و قدردانی نماییم، یادآورشد: مازندران مهد نخبگان، پژوهشگران، عالمان و دانشمندان و از قطب های علمی کشور و دارای ظرفیت های بسیار برای توسعه است؛ اما از این پتانسیل ها، استفاده مناسب نمی شود.

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران تصریح کرد: فعالیت های پژوهشی آن گونه که باید به هم افزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16000میلیون ریال سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی مازندران

16000میلیون ریال سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی مازندران