مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:002020-12-21ورزشي

پروژه تازه دشمن سازی برای ایرانی ها؛ اینبار AFC


قابل پیش بینی بود که بعد از ماجراهای اخیر و استقبال عجیب و خارج از تصور مردم از گزارش عادل در اینستاگرام فارسی ای.

اف.

سی(آن هم با اعمال شاقه و قطع و وصلی های مکرر که باعث شد خیلی ها موفق به دیدن لایو نشوند) شاهد واکنش های همیشگی آنهایی باشیم که سالهاست اهمیتی به مردم و خواسته های شان نمی دهند.

بعد از نیمی از کشورهای دنیا نوبت به یک دشمن جدید رسیده و می گویند اگر ما نتوانسته ایم در این سالها قهرمان آسیا شویم ربطی به ضعف های داخلی و ناکارآمدی مدیران خودمان ندارد و همه چیز زیر سر ای.

اف.

سی است که با آل سعود زد و بند دارد! سیاست جای خود، دوستان از منظر ورزشی به این سوال ها جواب بدهند که اگر ای اف سی تحت سیطره اعراب و آل سعود است چرا در این دوره الهلال عربستان(که به گواه اهل فن قوی ترین تیم غرب آسیا در این دوره بود) بعد از غیبت موجه در یک مسابقه به خاطر ابتلای بازیکنانش به کرونا از رقابت ها حذف شد؟ این چه لابی و نفوذی است که نمی توانی تیم کشورت را در مسابقات نگه داری در حالی که می شد نتیجه همان یک بازی سه بر صفر شود(در اینصورت هم الهلال راهی مرحله بعدی می شد) غیر از این است که اگر این حد از نفوذ وجود داشت شکایت دیگر نماینده عربستان (النصر) از پرسپولیس نتیجه می داد و نماینده آل سعود فینال را برگزار می کرد؟ آنها که نه از روی ناآگاهی بلکه کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تازه دشمن سازی برای ایرانی ها؛ اینبار AFC

پروژه تازه دشمن سازی برای ایرانی ها؛ اینبار AFC