مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:052020-12-21فرهنگي

انتشار زندگینامه حاج قاسم برای مخاطب کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قهرمان من یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی است که در بخش اول آن زندگینامه شهید سلیمانی به شکل داستان مصور روایت شده است و در ادامه بخش های این کتاب شامل رنگ آمیزی، - سرگرمی، معما، واژه سازی و شعر می شود.

همچنین مخاطبان این اثر می توانند با نصب نرم افزار ایرانی رویانو در بخش هایی از کتاب که لوگوی این نرم افزار در آن ها دیده می شود، از قابلیت سخنگوی این نرم افزار استفاده کنند.

قهرمان من توسط گروه هنری قندون تولید شده است.

اکرم نجفی و مسعود آذرباد نویسندگان این کتاب هستند و شعر آن توسط سیدمحمد مهاجرانی سروده شده و محمدرضا دوست محمدی، امین دریانورد، زهرا عسگری و حمیدرضا گلیان تصویرسازان این اثر هستند.

گفتنی است، پویش قهرمان من در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی ایران نوشت برگزار می شود تا ضمن اطلاع رسانی و معرفی محصولات تولید شده در راستای ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بستر های تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقه مندان حاج قاسم سلیمانی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار زندگینامه حاج قاسم برای مخاطب کودک

انتشار زندگینامه حاج قاسم برای مخاطب کودک