مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:052020-12-21اقتصادي

711طرح و پروژه اقتصادی در هرمزگان در حال اجرا است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت:تعداد 711طرح و پروژه اقتصادی توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 11هزار و 600میلیارد تومان و اشتتغالزایی برای 47هزار نفر درحال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه روز گذشته با معاون اقتصادی وزارت کشور عنوان کرد: طبق سیاست وزیر محترم کشور و استاندار محترم هرمزگان برای توسعه متوازن استان هرمزگان، در راستای توسعه جزایر، شرق و غرب استان، اقدامات و سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بندر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با تدابیر اندیشیده شده و تلاش های صورت گرفته راه اندازی و صادرات از آن توسط کشتی های بزرگ آغاز شده و زیرساخت هایی در این منطقه ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: 186 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی از سال 96 تا 98 در استان هرمزگان صورت گرفته است.

حیدری تصریح کرد: با نگاه توسعه ای موجود در هرمزگان، تعداد 711 طرح و پروژه اقتصادی توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 11 هزار و 600 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 47 هزار نفر در حال اجراست.

وی با اشاره به راه اندازی هشت بازارچه ملوانی در استان هرمزگان، گفت: با پیگیری های انجام شده، مجوز مرز رسمی در 13 نقطه از استان هرمزگان برای تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

711طرح و پروژه اقتصادی در هرمزگان در حال اجرا است

711طرح و پروژه اقتصادی در هرمزگان در حال اجرا است