مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:152020-12-21اقتصادي

تولید آبزیان در استان کرمان به 3000 تن در سال رسید


ظرفیت های زیادی در زمینه آبزی پروری در استان کرمان در خصوص تولید ماهیان گرمابی، سردابی، قزل آلا و ماهیان خاویاری و آرتمیا وجود دارد.

- ایسنا/کرمان مدیر شیلات استان کرمان گفت: ظرفیت های زیادی در زمینه آبزی پروری در استان کرمان در خصوص تولید ماهیان گرمابی، سردابی، قزل آلا و ماهیان خاویاری و آرتمیا وجود دارد.

رها ابوالقاسمی در تشریح جزییات این خبر گفت: در استان کرمان ظرفیت خوبی بوجود آمده است که به راحتی می توان در کنار فعالیتهای کشاورزی نسبت به احداث مزارع آبزی پروری و استفاده از استخرهای ذخیره آب اقدام کرد واشتغال زایی و تولید پروتیین در استان را داشته باشیم.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه تولید انواع آبزیان در استان کرمان به 3000 تن در سال رسیده است که انشاالله در آینده نیز بیشتر خواهد شد افزود: یکی از چالش های استان آب است و پرورش ماهی قزل آلا به آب زیادی احتیاج دارد که با استفاده از دستگاه های مکانیزه درسیستم مدار بسته با آب کم هم می توان جهت تولید این آبزیان اقدام کرد.

ابوالقاسمی با بیان اینکه مزارع پرورش ماهی مدار بسته مکانیزه، با آب بسیار کم محصول خوبی تولید می کنند ادامه داد: یکی از نیازهای استان بحث تولید نهاده ها مخصوصاً بچه ماهی و خوراک است که در گذشته این بچه ماهی از استان های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آبزیان در استان کرمان به 3000 تن در سال رسید

تولید آبزیان در استان کرمان به 3000 تن در سال رسید