مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:202020-12-21حوادث

کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در بندرجاسک


جانشین مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند موتورلنج حامل 94 هزار لیتر گازوییل قاچاق و دستگیری 8 نفر سودجو در آب های بندر جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالله لشکری اظهارداشت: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان شهرستان جاسک مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را به وسیله موتور لنج از سواحل شهرستان جاسک بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

وی افزود: مرزبانان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، در 25 مایلی از ساحل پاسگاه مرزی دریایی بونجی به شناور لنج حامل سوخت قاچاق که در حرکت بودند، برخورد کردند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف یک فروند شناور موتور لنج در این عملیات، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناور توقیفی مقدار 94 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و 8 نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سرهنگ لشکری تاکید کرد: قاچاقچیان، سوختی را که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود، با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند و زمانی که توسط مرزبانان متوقف می شوند کلیه سوخت ها را در دریا تخلیه که آسیب های فراوانی را به محیط زیست و گونه های زیستی دریایی می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در بندرجاسک

کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در بندرجاسک