مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:252020-12-21سياسي

بودجه شهرداری ها متناسب با نیازهای اصلی و اساسی مردم باشد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین با بیان اینکه شهرداری باید تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت خود قرار دهند، گفت: - بودجه شهرداری ها متناسب با نیازهای اصلی مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین مصطفی صالحی دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه توجه به نیازهای اصلی و اساسی مردم در تنظیم بودجه را از ضروریات دانست و اظهار کرد: شهرداری و شورا باید تمام نارسایی ها، نیازها و الویت های شهر را بررسی، احصا و بر اساس آن نسبت به تأمین منابع مالی برای سال آینده پیش بینی های لازم را اعمال نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه شهرداری یک سند مهم می باشد باید در مقیاس، ظرفیت ها و پتانسیل های آن شهر تهیه و تنظیم گردد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین ادامه داد: شورای شهر و شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی، وضعیت محلی و منطقه ای شهر باید نسبت به تدوین و تنظیم بودجه اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: شهرداری ها از پروژه جدید و غیر ضرور خودداری نموده و پروژه های نیمه تمام را در الویت برنامه های خود قرار دهند.

صالحی در پایان خواستار تنظیم و تدوین مناسب بودجه در باقیمانده دوره پنجم شورا در چارچوب قانون و براساس نیازهای مردم شد و خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری ها متناسب با نیازهای اصلی و اساسی مردم باشد

بودجه شهرداری ها متناسب با نیازهای اصلی و اساسی مردم باشد