مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:302020-12-21اجتماعي

تربیت معلمان چندوجهی ماهر؛ در سایه توجه به فعالیت های اجتماعی و پژوهشی


سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: مجموعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، آموزشی و علمی در بطن دانشگاه فرهنگیان می تواند به ما کمک کند تا یک معلم چندوجهی ماهر را تربیت کنیم.

- تربیت معلمان چندوجهی ماهر؛ در سایه توجه به فعالیت های اجتماعی و پژوهشی ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: مجموعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، آموزشی و علمی در بطن دانشگاه فرهنگیان می تواند به ما کمک کند تا یک معلم چندوجهی ماهر را تربیت کنیم.

ایرج مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال های پیش رو ما باید 10 مهارت اساسی از جمله حل مسأله در دنیای پیچیده، تفکر نقادانه، خالقیت، هوش عاطفی، مدیریت انسان ها، قضاوت، تصمیم گیری، مذاکره، ادراک درست پدیده ها و ارتباط در فضای مجازی را داشته باشیم که تعداد زیادی از این مهارت ها با پژوهش و آموزش مبتنی بر پژوهش حاصل می شود.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه فرهنگیان، تربیت و پرورش معلمان خودساخته، فکور و خلاق است، افزود: هدف این دانشگاه تربیت معلمان مقلد نیست.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: امروز دانشگاه فرهنگیان با نگاهی جدیدتر به تربیت نیروهای ماهر و حرفه ای و با هدف اینکه معلمی با تراز جمهوری اسلامی ایران به جامعه تحویل دهد، فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معلمان چندوجهی ماهر؛ در سایه توجه به فعالیت های اجتماعی و پژوهشی

تربیت معلمان چندوجهی ماهر؛ در سایه توجه به فعالیت های اجتماعی و پژوهشی