مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:402020-12-21اجتماعي

از ادامه مه گرفتگی تا کاهش دید افقی تا 50 متر در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: مه گرفتگی استان همدان تا دو روز آینده ادامه دارد به طوریکه در برخی نقاط دید افقی تا 50 متر هم کاهش یافته است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: مه گرفتگی استان همدان تا دو روز آینده ادامه دارد به طوریکه در برخی نقاط دید افقی تا 50 متر هم کاهش یافته است.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پایداری نسبی جو، کاهش دما و بخار آب موجب مه گرفتگی در برخی نقاط استان شده است که تا دو روز آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مه گرفتگی در شهرستان های همدان، فامنین، کبودراهنگ و بخش هایی از شهرستان اسدآباد مشاهده می شود اما شهرستان های جنوبی مه گرفتگی ندارند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در برخی نقاط پست که هوا ریزش می کند، دید افقی تا 50 متر هم کاهش پیدا کرده است بنابراین رانندگان باید به این مسئله توجه کنند.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه هوای آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری است، گفت: چهارشنبه شب، سامانه بارشی جدید وارد استان می شود و بارش هایی به صورت برف و باران را به همراه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: این سامانه بارشی روز جمعه از استان خارج می شود و پس از آن دمای هوای استان به صورت محسوس کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادامه مه گرفتگی تا کاهش دید افقی تا 50 متر در همدان

از ادامه مه گرفتگی تا کاهش دید افقی تا 50 متر در همدان