مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:002020-12-21فرهنگي

علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره «هنر زنده است» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است از بین چهره های برجسته هنر ایران علی نصیریان را برای ریاست هیات داوران این جشنواره انتخاب کرد، - علی نصیریان بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران ریاست هیات داوران جشنواره آنلاین هنر زنده است را پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است از بین چهره های برجسته هنر ایران علی نصیریان را برای ریاست هیات داوران این جشنواره انتخاب کرد، بهروز غریب پور رییس شورای سیاست گذاری جشنواره آنلاین هنر زنده است نیز به طرح موضوع با وی پرداخت.

علی نصیریان پس از آگاهی یافتن از اهداف شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است که در رأس آن بیدار کردن انگیزه و امید در نسل جوان در شرایط بیماری کرونا است همکاری با جشنواره و حضور در سمت ریاست هیات داوران را پذیرفت.

علی نصیریان ضمن پذیرش ریاست هیات داوران جشنواره هنر زنده است ، آرزو کرد این جشنواره بتواند محلی مناسب برای رفع ناامیدی و یاس ناشی از تعطیلی فعالیت های هنری در دوران کرونا باشد و محملی شایسته برای عرض اندام هنرمندان جوان و پیشکسوت ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره «هنر زنده است» شد

علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره «هنر زنده است» شد