مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:102020-12-21سياسي

نبرد با تروای ترجمه را در تازه ترین شماره «شیرازه کتاب» بخوانید


مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره جدید نشریه «شیرازه کتاب» با عنوان «نبرد با تروای ترجمه» به موضوع افزایش بی رویه ترجمه در حوزه کتاب کودک پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره جدید نشریه شیرازه کتاب با عنوان نبرد با تروای ترجمه به موضوع افزایش بی رویه ترجمه در حوزه کتاب کودک پرداخته و در آن دلایل افزایش افسارگسیخته ترجمه کتاب کودک و اثر این اتفاق بر فرهنگ و سبک زندگی نسل جدید را بررسی کرده است.

مجله شیرازه کتاب در بخش خانواده نشر گفت وگویی با مهدی رمضانی معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان داشته و به ابعاد مغفول آن مرحوم پرداخته است.

همچنین گفت وگویی با مهدی محمودی همکار مرحوم محسن مطلبی مدیر انتشارات مقاومت که مدتی قبل بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت به مخاطبان ارائه شده است.

در پایان این بخش نیز گزارشی از مسابقه کتاب خوانی پویا که با محوریت کتاب پیامبر و قصه هایش برای کودکان برگزار شد، ارائه شده است.

پرونده ویژه این شماره از مجله به موضوع افزایش بی رویه ترجمه در حوزه کتاب کودک پرداخته و در آن به دلایل افزایش افسارگسیخته ترجمه کتاب کودک و اثر این روند بر فرهنگ و سبک زندگی نسل جدید پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد با تروای ترجمه را در تازه ترین شماره «شیرازه کتاب» بخوانید

نبرد با تروای ترجمه را در تازه ترین شماره «شیرازه کتاب» بخوانید