مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:202020-12-21فرهنگي

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند


اسامی نفرات راه یافته به مرحله نهایی دومین دوره جایزه ملی حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) از سوی داوران این جایزه در سه بخش پژوهش غزل، کتاب غزل و غزل های ارسالی معرفی شدند.

- ایسنا/بوشهر اسامی نفرات راه یافته به مرحله نهایی دومین دوره جایزه ملی حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) از سوی داوران این جایزه در سه بخش پژوهش غزل، کتاب غزل و غزل های ارسالی معرفی شدند.

دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور با اعلام این خبر گفت: در مجموع 575 اثر به دبیرخانه جایزه ارسال شد که به تفکیک در بخش غزل 488 اثر از 117 غزل سرا، در بخش کتاب غزل 64 مجموعه غزل و در بخش پژوهش 23 مقاله پژوهشی به دومین دوره این رویداد ارسال شده است.

حسن فرهادی افزود: برگزیده های نهایی این جایزه 12 دی ماه در آیین پایانی که به صورت ضبط شده از صفحه اینستاگرام جایزه و آپارات پخش می شود، معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در دومین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال پور، مانند همه جوایز معتبر ملی و بین المللی امسال نشان جایزه ادبی جلال پور در هر بخش تنها به یک نفر تعلق خواهد گرفت.

البته به تمامی نامزدهای بخش نهایی لوح یادبود و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دومین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال پور –جایزه مستقل- داوران بخش پژوهش غزل (متشکل از اسماعیل امینی، رضا معتمد و قربان ولییی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند