مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:252020-12-21اقتصادي

احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران مورد حمایت قرار می گیرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: گسترش و حمایت از احداث نیروگاه های خورشیدی یکی از راهبردهای محوری شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در راستای کاهش تلفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حاجی رضا تیموری، گفت: با تولید انرژی های پاک سالیانه میلیون ها مترمکعب سوخت فسیلی صرفه جویی شده و از انتشار گازهای آلاینده جلوگیری می شود، همچنین علاوه بر مزایای پدافند غیرعامل در اشتغال زایی جوانان منطقه نیز تأثیر می گذارد.

تیموری با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و ارائه خدمات الکترونیکی از طریق اپلیکیشن برق من، سایت شرکت برق و تلفن 121 بر لزوم استفاده هرچه بیشتر مشترکان و متقاضیان از خدمات مذکور و عدم مراجعه حضوری به مناطق برق تحت پوشش شرکت تاکید کرد و افزود: هم اکنون 37 خدمت به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری مشترکان بخش های مختلف برای گذر موفق از دوره اوج مصرف تابستان، گفت: مبلغ 149 میلیارد ریال به عنوان پاداش، برای مشترکان مذکور تخصیص داده شد که از این مبلغ 114 میلیارد ریال سهم صنایع، 17 میلیارد ریال سهم کشاورزان و 18 میلیارد ریال هم سهم سایر مشترکان است و به حساب بستانکاری آنها منظور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران مورد حمایت قرار می گیرد

احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران مورد حمایت قرار می گیرد