مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:252020-12-21سياسي

از وجود ابهام در هزینه کرد بودجه های قرآنی تا موازی کاری در زمینه های مختلف


عده های از فعالین عرصه های قرآنی از وجود ابهام در هزینه کرد بودجه های قرآنی استان گلایه کرده و بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عده ای از فعالین عرصه های قرآنی استان فارس با انتقاد از عدم عملکرد برخی دستگاه ها در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی، طی نامه ای به محضر نماینده ولی فقیه در فارس خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در متن این نامه آمده ات: محضر نماینده محترم ولی فقیه در استان و رییس شورای فرهنگ عمومی فارس حضرت آیت الله دژکام با عرض سلام، احتراما همانگونه که مستحضرید، یکی از دستاوردهای جدی و مهم انقلاب اسلامی، ترویج معارف قرآنی در بطن جامعه ایرانی و امکان یافتن توجه ویژه به کلام الله مجید در عرصه های گوناگون اجتماعی و فرهنگی بوده است.

همگان نیک می دانیم که یکی از مهمترین و اصلی ترین راه های شکوفایی استعدادهای اجتماعی جامعه و مصون سازی جوانان از آسیب های فرهنگی و اخلاقی، ترویج معارف قرآنی است همچنان که مقام معظم رهبری نیز در دیدارها و سخنرانی های متعدد خود، به اهمیت توجه به قرآن کریم اشاره کرده اند.

با این وجود به نظر می رسد در استان فارس تشکل های قرآنی و سازمان های متولی اامر ترویج معارف قرآنی، آنچنان که باید منسجم نبوده و با یک برنامه و نقشه راه مشخص و دقیق، طی طریق نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وجود ابهام در هزینه کرد بودجه های قرآنی تا موازی کاری در زمینه های مختلف

از وجود ابهام در هزینه کرد بودجه های قرآنی تا موازی کاری در زمینه های مختلف