مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:252020-12-21بين الملل

اسکاتلند: حواسمان به کرونای جدید باشد، مذاکرات برگزیت تمدید شود


وزیر اول اسکاتلند گفت، با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا در بریتانیا، ترکیب پیامدهای آن با برگزیت خلاف وجدان است و مذاکرات مربوط به برگزیت باید تمدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلا استورجِئون وزیر اول اسکاتلند گفت، نوع جهش یافته ویروس کرونا که در انگلیس شیوع پیدا کرده نیازمند توجه کامل مقامات این کشور است و اوضاعی که به وجود آورده بسیار جدی است.

استورجئون در پیامی توییتری نوشت: اکنون ضروری است که نخست وزیر جهت تمدید دوره انتقالی برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) [با بروکسل] به توافق برسد .

وزیر اول اسکاتلند هشدار داد: سویه جدید کووید و پیامدهای مختلف آن بدین معنا است که با اوضاعی به عمیقاً جدی مواجه هستیم که نیازمند صد درصد توجه ما است .

استورجئون با انتقاد از عجله دولت انگلیس برای اجرای برگزیت تأکید کرد: ترکیب این اوضاع با برگزیت اقدامی خلاف وجدان است .

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا قصد دارد روز دوشنبه جلسه اضطراری دولت، موسوم  به کمیته کبرا را برگزار کند تا از کمبود مواد غذایی در این کشور پس از لغو اکثر پروازها جلوگیری کند.

 جانسون غروب روز شنبه از شناسایی گونه جدید ویروس کرونا و پخش سریع تر این ویروس خبر داد و اعلام کرد که از یکشنبه لندن و مناطق جنوب شرقی این کشور به علت تشدید شیوع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکاتلند: حواسمان به کرونای جدید باشد، مذاکرات برگزیت تمدید شود

اسکاتلند: حواسمان به کرونای جدید باشد، مذاکرات برگزیت تمدید شود