مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:552020-12-21اقتصادي

چه نوع کاتالیستی به درد خودروی شما می خورد؟


در سراسر جهان طیف وسیعی از اقدامات برای جلوگیری از آلودگی هوا با تمرکز بر کنترل انتشار آلایندگی از وسایل نقلیه اتخاذ شده است.

- در سراسر جهان طیف وسیعی از اقدامات برای جلوگیری از آلودگی هوا با تمرکز بر کنترل انتشار آلایندگی از وسایل نقلیه اتخاذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران دلکو، بخش مهمی از این اقدامات تولید و توسعه مبدل­های کاتالیستی می­ باشد.

مبدل­های کاتالیستی دو منظوره با توانایی حذف دو نوع آلاینده مونواکسیدکربن و هیدروکربن­ها نخستین نسل از مبدل­های کاتالیستی بوده­ اند.

با گذشت زمان و طی تحقیقات گسترده مبدل­های کاتالیستی سه منظوره با قابلیت حذف همزمان دو آلاینده فوق الذکر به همراه اکسیدهای نیتروژن جایگزین مبدل­های دو منظوره شده و انقلابی را در صنعت کاتالیست خودرو به پا کرده است.

ظاهری ساده با باطنی پیچیده قضیه به همین سادگی نبوده و در هر خودرویی متناسب با عوامل مختلفی از جمله نوع موتور، اگزوز و سوخت، کاتالیست مناسب با آن طراحی و تولید می­ شود تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

شاید تجربه دیدن یک کاتالیست خودرو از نزدیک را داشته و متوجه تفاوت­ هایی در شکل، ابعاد و حتی تعداد آن­ها در خودرو شده باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه نوع کاتالیستی به درد خودروی شما می خورد؟

چه نوع کاتالیستی به درد خودروی شما می خورد؟