مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:552020-12-21سياسي

صد در صد شاخص های هدفگذاری سوادآموزی کشور در کردستان محقق می شود


هر ساله صد در صد شاخص های هدفگذاری از سوی سوادآموزی کشور در این استان بین سوادآموزان دوره های سوادآموزی، تحکیم و انتقال محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی در جمع خبرنگاران رسانه های کردستان با تبریک هفته سوادآموزی که از یکم دیماه آغاز تا هفتم دیماه ادامه دارد، اظهار کرد: از سنوات اول انقلاب باتوجه به اهمیت سواد به دستور امام راحل، نهضت سوادآموزی تاسیس و سال به سالاین نهضت تنومندتر شد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد وضعیت باسوادی کشور و استان کردستان هستیم، افزود: فلسفه نهضت سوادآموزی این است که جمعیت هدف 10 تا 49 سال را تحت پوشش قرار دهد.

وی اعلام کرد: اکنون یک پنجم بی سواد سال 95 را در استان بین جامعه هدف داریم که هر ساله با شاخص هایی که از سوی نهضت سوادآموزی کشور هدفگذاری می شود از سال 95 به بعد این شاخص ها در دوره های سوادآموزی، تحکیم و انتقال صد در صد در استان انجام گرفت و تحقق یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:  سطح باسوادی کردستان در سنین بین 10 تا 35 سال از میانگین کشوری بیشتر است و استان به لحاظ باسوادی جزو 10 استان آخر کشور است و تا چند سال بعد میانگین سواد کردستان از کشور بالاتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد در صد شاخص های هدفگذاری سوادآموزی کشور در کردستان محقق می شود

صد در صد شاخص های هدفگذاری سوادآموزی کشور در کردستان محقق می شود