مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:052020-12-21اقتصادي

قیمت خودرو 10 درصد دیگر ریزش کند بازار واقعی می شود


رییس اتحادیه صنف فروشندگان خودروی اصفهان با اشاره به ریزش 10 تا 30 درصدی قیمت خودرو و رکود این بازار، گفت: اگر قیمت خودروهای داخلی بین 10 تا 5 درصد دیگر در بازار کاهش یابد، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف فروشندگان خودروی اصفهان با اشاره به ریزش 10 تا 30 درصدی قیمت خودرو و رکود این بازار، گفت: اگر قیمت خودروهای داخلی بین 10 تا 5 درصد دیگر در بازار کاهش یابد، با نرخ تورم کنونی، قیمت ها می تواند واقعی و عادلانه باشد.

حمیدرضا قندی در خصوص آخرین وضعیت بازار خرید و فروش خودرو در اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان معامله خودرو در اصفهان بسیار کم و به نوعی رکود در بازار حاکم است.

وی با اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو، گفت: با این وجود خریدار واقعی شاید به میزان 10 درصد در بازار است و همه در انتظار کاهش و ثبات قیمت خودرو هستند.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با بیان اینکه حدود 20 روزی است که دلال بازی از بازار خودرو کنار رفته است، افزود: در این مدت به نوعی فروشنده زیاد و خریدار اندک است و در صورتی که افراد ناچار باشند، خرید می کنند.

وی با اشاره به دلایل کاهش قیمت خودرو، اظهار کرد: افزایش تولید خودرو و عرضه بالای خودرو توسط خودروسازان، بهبود روند تحویل خودرو به مشتریان، کاهش قیمت ارز و از سوی دیگر ورود خودروهای دپو شده مردم در منزل که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو 10 درصد دیگر ریزش کند بازار واقعی می شود

قیمت خودرو 10 درصد دیگر ریزش کند بازار واقعی می شود