مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:052020-12-21فرهنگي

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند


دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور، اسامی نفرات راه یافته به مرحله نهایی این جایزه ملی در سه بخش پژوهش غزل، کتاب غزل و غزل های ارسالی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن فرهادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران جایزه ملی حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) با محوریت غزل پیشرو به منظور معرفی اشعار و آثار برگزیده غزل و به یاد دکتر حسین جلال پور در بندر گناوه (زادگاه این شاعر فقید) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این جایزه هرساله هم زمان با سالروز تولد حسین جلال پور، شاعر و پژوهشگر گناوه ای، با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان می دهد.

فرهادی با اشاره به ارسال 575 اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور اظهار داشت: 488 اثر از 117 غزل سرا در بخش غزل و 64 مجموعه در بخش کتاب غزل و همچنین 23 مقاله در بخش پژوهش دریافت شد.

دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور خاطرنشان کرد: 12 دیماه برگزیده های نهایی این جایزه در آیین پایانی که به صورت ضبط شده از فضای پخش می شود، معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نشان جایزه ادبی جلال پور در هر بخش تنها به یک نفر تعلق خواهد گرفت ادامه داد: همه نامزدهای بخش نهایی نیز لوح یادبود و جایزه نقدی را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند

نامزدهای نهایی جایزه ملی غزل حسین جلال پور معرفی شدند