مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:202020-12-21سياسي

«من هستم، مرا ببینید»!/ برگزاری فشن شو های مجازی با ابزاری به اسم حجاب


این روز ها جنبه هایی از مراسم های فشن شو را شاهد هستیم که در آن «کرونا و حجاب» رکن اصلی این مراسم ها و تبلیغات مدگرایی در فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، همیشه وقتی اسم مراسم های فشن شو  به میان می آید ناخودآگاه ذهن ها به سمت مجالسی می رود که دور از شئونات اسلامی هستند.

نهادهای نظارتی هم سالیان سال است که با این اقدامات همیشه مقابله کرده و جلوی برگزاری چنین جشن ها و مراسماتی را گرفته اند.

به هر حال این روزها جنبه های دیگری از چنین مراسم هایی را شاهد هستیم که در آن کرونا و حجاب رکن اصلی این فشن شوها و تبلیغات مدگرایی در فضای مجازی است.

تبلیغ مد با ابزار حجاب اگر از برگزاری شو و ایونت های پوشاک فصول مختلف همراه با عرضه ماسک های لاکچری و کرونایی که بگذریم، این روزها شاهد تبلیغاتی در فضای مجازی هستیم که در آن خانم هایی با ابزار حجاب استایل ها حرکاتی را انجام می دهند و لباسی را که بر تن دارند با ماسک های ستش تبلیغ می کنند.

آن چیزی که بیشتر مورد توجه است این است که صنعت مد همیشه با تبلیغ رابطه مستقیمی دارد و تبلیغات است که این صنعت را رشد می دهد، اما استفاده از ابزاری چون خانم های محجبه و حرکات استایلی وجهه و چهره خوبی را برای جامعه ما به ارمغان نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من هستم، مرا ببینید»!/ برگزاری فشن شو های مجازی با ابزاری به اسم حجاب

«من هستم، مرا ببینید»!/ برگزاری فشن شو های مجازی با ابزاری به اسم حجاب