مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:452020-12-21سياسي

تفکر لیبرالی و دنیاپرستی در جامعه حذف شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تفکر لیبرال و دنیاپرستی، گفت: تفکر لیبرالی و دنیاپرستی باعث شده افرادی مانع از رسیدن بسیاری از نعمات خداوند به مردم محروم شود که باید این تفکر در جامعه حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‍ ای استان، اظهار داشت: در زندگی اجتماعی حیات تمام افراد یک جامعه از کودکان تا سالمندان، بستگی به رساندن انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی دارد و این نیازها از طریق حمل و نقل تأمین می شود.

وی با بیان اینکه راهداری همواره از ایجاد مانع و بسته شدن راه ها و نرسیدن نیاز مردم جلوگیری می کند، بیان داشت: همانگونه که در بدن انسان میکروب و ویروس مانع از رسیدن موادغذایی به سلول ها می شود در راه نیز موارد مختلفی باعث مسدود شدن راه شده و حمل و نقل را دچار اختلال می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: گاهی برخی خدمات دیده نمی شود اما در راه های مواصلاتی گروهی هستند که در گرمای و سرما و برف بسیار زیاد، در حال تلاش هستند تا ارتباط حمل و نقل کشور قطع نشود و اگر این کار برای خدا باشد نوعی جهاد در راه خداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر لیبرالی و دنیاپرستی در جامعه حذف شود

تفکر لیبرالی و دنیاپرستی در جامعه حذف شود