مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:352020-12-21سياسي

فیرحی؛ متفکری ژرف اندیش و کنش گر سیاسی بود


همایش علمی بررسی و نقد آثار حجت الاسلام والمسلمین دکتر داوود فیرحی به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز درگذشت این استاد فقید برگزار شد.

- همایش علمی بررسی و نقد آثار حجت الاسلام والمسلمین دکتر داوود فیرحی به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز درگذشت این استاد فقید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش درباره ویژگی های شخصیتی این اندیشمند فقید گفته شد؛ از این که این متفکر ژرف اندیش، به دنبال اسم و عنوان نبوده است.

فیرحی دانشمندی متواضع بوده که بدون رانت و باندبازی و با استقلال کامل توانسته است پرسش های مانایی را در حوزه خود مطرح کند.

همایش علمی بررسی و نقد آثار حجت الاسلام والمسلمین دکتر داوود فیرحی، استاد فقید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به مناسبت چهلمین روز درگذشت وی، شنبه29 آذرماه در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با مشارکت استادان دانشگاه و پژوهشگران جوان به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر حامد علی اکبرزاده، سرپرست سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در این مراسم با اشاره به برگزاری سلسله همایش های بررسی آثار فرهیختگان و اندیشمندان ایرانی به همت این سازمان، گفت: قرار بود در شروع به بررسی اندیشمند دیگری بپردازیم که متأسفانه این اتفاق بد افتاد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیرحی؛ متفکری ژرف اندیش و کنش گر سیاسی بود

فیرحی؛ متفکری ژرف اندیش و کنش گر سیاسی بود