مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:402020-12-21سياسي

رییسی: یک ساعت تاخیر در خنثی سازی تحریم ها خلاف عقل و شرع است


حتی یک‎ساعت تأخیر در خنثی سازی تحریم ها هم خلاف عقل است، هم خلاف شرع و مسئولان برنامه ریزی و اجرایی نباید یک‎ لحظه را هم برای بی اثرکردن تحریم ها و قوی شدن ایران از دست بدهند و این راهبرد اساسی نظام باید با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: نام حضرت زینب (س) به عنوان پیام آور عاشورا با صبر و بردباری و ایستادگی عجین شده و وجود مبارک‎‎شان الگویی برای مجاهدان راه خدا و کسانی است که در مقابل ظلم و ستم ایستاده و راه مقاومت را پیشه کرده اند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به نامگذاری روز ولادت آن حضرت به عنوان روز پرستار، از تلاش ها و خدمات مدافعان سلامت به ویژه در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم از زحمات ارزشمند و ماندگار پرستاران که به تعبیر بلند مقام معظم رهبری فرشتگان رحمت هستند، تجلیل کنیم.

سازمان بازرسی پرداخت همه حقوق و امتیازات قانونی پرستاران را پیگیری کند رییسی تجلیل واقعی از پرستاران را در گرو تحقق مطالبات آنها دانست و گفت: امروز حمایت از جامعه پرستاری و تقدیر از زحمات آنها با احقاق حقوق حقه‎شان و پرداخت امتیازات قانونی این عزیزان تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: یک ساعت تاخیر در خنثی سازی تحریم ها خلاف عقل و شرع است

رییسی: یک ساعت تاخیر در خنثی سازی تحریم ها خلاف عقل و شرع است