مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:002020-12-21فرهنگي

بسیاری از آیین ها و رسوم گذشتگان فراموش شده است


نویسنده، فیلم نامه نویس، مترجم، کارگردان تئاتر کشور گفت: بسیاری از اسطوره ها، آیین ها و رسوم بزرگ ما در حال فراموش شدن است و تدوین دانشنامه شهر سنندج در راستای معرفی این آیین ها به نسل جوان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قطب الدین صادقی  ظهر امروز در مراسم امضاء قرارداد تدوین دانشنامه شهر سنندج، با اشاره به اینکه بسیاری از آیین ها و رسوم بزرگ ما از یاد رفته است، گفت: تدوین دانشنامه شهر سنندج می تواند بسیاری از رسوم فراموش شده را به آیندگان و نسل های جوان معرفی نماید.

وی خاطرنشان کرد: گفت: اکنون ما در دوره بسیار سختی هستیم، چرا که در حال گذر از جامعه سنتی به جامعه مدرن هستیم.

صادقی تاکید کرد: بسیاری از استوره ها، آیین ها و رسوم بزرگ ما در حال فراموش شدن است و تدوین دانشنامه شهر سنندج در راستای معرفی این آیین ها به نسل جوان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

نویسنده، فیلم نامه نویس، مترجم، کارگردان تئاتر کشور گفت: همکاری شهرداری و شورا با جامعه دانشگاهی را باید به فال نیک بگیریم، چرا که در تمام دنیا این دانشگاه است که بعنوان اتاق فکر جامعه است.

صادقی افزود: دانشگاه دارای گنجینه ذخیره عملی است و با ظرفیت فراوانی که دارد می تواند با تجزیه و تحلیل امور به جامعه نظم ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آیین ها و رسوم گذشتگان فراموش شده است

بسیاری از آیین ها و رسوم گذشتگان فراموش شده است