مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:002020-12-21سياسي

تفکر دنیا پرستی لیبرال به دنبال نابودی جامعه اسلامی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ویروس خطرناک تفکر دنیا پرستی لیبرالی می خواهد در نظام اسلامی خلل ایجاد کند و اعضای جامعه را ساقط کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهاد سلامت را پیش گرفته و جانفشانی می کنند.

وی با بیان اینکه عالم تکوین به معنای عالم خلقت و تشریع به معنای عالم دین است، گفت: عالم تکوین به اصل خلقت انسان و نیازمندی های وی اشاره دارد.

آیت الله عبادی بیان کرد: خداوند در آفرینش انسان سیستمی خلق کرده که حیات سلول به حمل و نقل گروه هایی به نام گلبول های قرمز برای تامین مواد مورد نیاز بدن دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه رانندگان در عصر کنونی هم برقراری حیات و رساندن نیاز مردم به آنها است، گفت: دست بیگانه به دنبال ایجاد مانع در خدمت رسانی و آسیب زدن به حیات انسان ها است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: ویروس خطرناک تفکر دنیا پرستی لیبرالی می خواهد در نظام جامعه اسلامی خلل ایجاد کند و اعضای جامعه را ساقط کند.

وی بیان کرد: راهداران در سرمای زمستانه و گرمای تابستان در جاده ها به ارائه خدمت می پردازند که این امر مانند ایثار کردن و جهاد نفس است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد در راه خدا جنبه های مختلفی دارد، بیان کرد: راهداران در هشت سال جنگ دفاع مقدس هم نقش بسزایی ایفا کردند که بسیار قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر دنیا پرستی لیبرال به دنبال نابودی جامعه اسلامی است

تفکر دنیا پرستی لیبرال به دنبال نابودی جامعه اسلامی است