مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:152020-12-21فرهنگي

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟


دو سریال جدید «روزهای ابدی» و «باخانمان» از دوشنبه ـ هشتم دی ماه ـ و سه شنبه ـ 9 دی ماه ـ به باکس شبانه سریال های سیما اضافه می شوند.

- دو سریال جدید روزهای ابدی و باخانمان از دوشنبه ـ هشتم دی ماه ـ و سه شنبه ـ 9 دی ماه ـ به باکس شبانه سریال های سیما اضافه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال های روزهای ابدی (نفوذ) و باخانمان ، با اتمام پخش سریال های خانه امن و شرم جایگزین آنها می شوند و سریال بیگانه ای با من است نیز همچنان به پخش ادامه می دهد.

سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن آقاعلی اکبری، بعد از سریال خانه امن از دوشنبه 8 دی ماه از شبکه یک پخش می شود.

سریال تلویزیونی روزهای ابدی ، محصول جدید مرکز سیمافیلم، بر اساس روزهای پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده و در روایت بخشی از تاریخ آن روزگاران به شخصیت های واقعی که در اتفاقات و جریانات آن برهه موثر بودند، توجه دارد.

در روایت بخش هایی از دوران تاریخ ساز به رشادت های شهیدان مصطفی چمران و اصغر وصالی نیز توجه شده است و از چهره های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امورخارجه وقت) نیز توجه دارد.

در این سریال به چگونگی تسخیر لانه جاسوسی و فعالیت گروهک های مختلف در آن برهه حساس پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟