مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:202020-12-21اقتصادي

75 درصد تسهیلات پرداختی بنیاد برکت در رسته دامپروری بوده است


سال گذشته واجدین شرایط 14 روستا و سال جاری 23 روستای بخش مرکزی از وام های بنیاد برکت در بحث اشتغال روستایی بهره مند شده اند که بیش از 75 درصد تسهیلات پرداخت شده در رسته دامپروری و 25 درصد در رسته های خدماتی بوده است.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: سال گذشته واجدین شرایط 14 روستا و سال جاری 23 روستای بخش مرکزی از وام های بنیاد برکت در بحث اشتغال روستایی بهره مند شده اند که بیش از 75 درصد تسهیلات پرداخت شده در رسته دامپروری و 25 درصد در رسته های خدماتی بوده است.

سلیمان نظری دوست دوشنبه یکم دی ماه در دیدار با رییس بنیاد برکت و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد افزود: انتظار می رود بنیاد برکت در برخی از روستاهای دارای واجد شرایط که تاکنون ورود نکرده، برنامه ریزی لازم را برای ورود و شناسایی افراد واجد شرایط انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه بخشداری مرکزی آمادگی خود را برای همکاری با بنیاد برکت در سال آینده نیز اعلام می کند، تصریح کرد: در مرحله شناسایی افراد واجد شرایط، دهیاران و شوراها با تسهیل گران بنیاد برکت همکاری لازم را دارند و این مهم به آنها تأکید شده و از فعالیت های بنیاد برکت در سطح روستاهای بخش حمایت می شود.

نظری دوست در ادامه با اشاره به مشکلات روستاییان در زمینه تصرفات منابع طبیعی و ورود زودهنگام عشایران به منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد تسهیلات پرداختی بنیاد برکت در رسته دامپروری بوده است

75 درصد تسهیلات پرداختی بنیاد برکت در رسته دامپروری بوده است