مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:202020-12-21اقتصادي

ثبت نام «سجام» سهام عدالت الزامی نیست/ اطلاع رسانی اشتباه برخی دستگاه ها


نایب رییس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور گفت: ثبت نام سامانه «سجام» برای سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت نه محدودیت زمانی دارد و نه الزامی است.

- خرم آباد- نایب رییس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور گفت: ثبت نام سامانه سجام برای سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت نه محدودیت زمانی دارد و نه الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امینی خواه امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اخیراً توسط برخی دستگاه های دولتی اعلام شده است که مهلت ثبت نام سجام برای سهام داران روش غیرمستقیم محدود است، اظهار داشت: بعضاً اطلاع رسانی های ناصحیحی در حال انجام است که لازم است نکاتی یادآور شود.

محدودیت زمانی برای پایان ثبت نام سجام وجود ندارد وی با بیان اینکه اولاً هیچ محدودیت و مهلت زمانی مشخصی برای پایان ثبت نام سجام و احراز هویت وجود ندارد، تصریح کرد: در ثانی طبق ماده 17 آیین نامه اجرایی مصوب شورای عالی بورس که اذعان داشته است آن دسته از دارندگان سهام عدالت که دارای شماره شبای معتبر و مورد تأیید بوده و در یکی از شعب بانک های کشور احراز هویت شده اند و نیز شماره تلفن همراه به نام خود را ارائه نمایند؛ نیاز به احراز هویت مجدد در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برای دریافت خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام «سجام» سهام عدالت الزامی نیست/ اطلاع رسانی اشتباه برخی دستگاه ها

ثبت نام «سجام» سهام عدالت الزامی نیست/ اطلاع رسانی اشتباه برخی دستگاه ها