دستورالعمل ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی ابلاغ شدکمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور، دستورالعمل ساماندهی آگهی ها و فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی را با هدف صیانت از حقوقِ مخاطب و تأمین سلامت محتوایِ آگهی هایِ تبلیغاتی، - کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور، دستورالعمل ساماندهی آگهی ها و فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی را با هدف صیانت از حقوقِ مخاطب و تأمین سلامت محتوایِ آگهی هایِ تبلیغاتی، تصویب و ابلاغ کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دستورالعمل که چندی پیش در کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور تصویب شده بود، توسط معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بر اساس این دستورالعمل، رسانه های تبلیغاتی برخط، رسانه های کاربرمحور تبلیغاتی، پیام گستران و دارندگان صفحات و کانال هایی که فعالیت اصلی آن ها تبلیغات است، برای پذیرش و انتشار آگهی در فضای مجازی باید مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی دریافت کنند و رسانه های برخط، دیگر رسانه های کاربر محور، صفحات و کانال ها و افراد تاثیرگذار و موتورهای جستجو برای پذیرش و انتشار آگهی باید از ط برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |