مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:352020-12-21اقتصادي

تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت از میدان نفتی آذر


مجری طرح توسعه میدان نفتی آذر گفت:آزمون عملکردی 21 از 28 روز تولید نهایی میدان آذر مطابق با مقدار هدف گذاری شده در چارچوب ویژگی های کیفی از 24 آذرماه با تولید روزانه 65 هزار بشکه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، کیوان یاراحمدی گفت: فعالیت های اجرایی مربوط به تأسیسات نفتی میدان آذر و مراحل پیش راه اندازی و راه اندازی آن پس از دریافت گواهی بهره برداری از سامانه اندازه گیری این میدان و هماهنگی های لازم با مدیریت های ذی ربط ستادی شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، انجام شده است.

وی گفت: آزمون عملکردی 21 از 28 روز تولید نهایی میدان آذر مطابق با میزان هدف گذاری شده در چارچوب ویژگی های کیفی مندرج در شرح کار جامع توسعه این میدان، از 24 آذرماه با تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت خام آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، قرارداد توسعه میدان آذر سال 91 با کنسرسیوم اویک و صندوق سرمایه گذاری نفت امضا و در قالب دو مرحله زودهنگام و فاز نخست اجرایی شد و هم اکنون فاز نخست این طرح در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

در بخش تولید زودهنگام میدان، 9 حلقه چاه حفاری و 129 کیلومتر خط لوله 16 اینچ و در بخش فاز نخست طرح، 11 حلقه چاه جدید واحد بهره برداری حفاری، 61 کیلومتر خط لوله انتقال نفت جدید و خط انتقال گاز (گازهای همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت از میدان نفتی آذر

تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت از میدان نفتی آذر