مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:002020-12-21فناوري

نخستین مرکز نوآوری فضایی گشایش یافت / بستری برای حمایت از دانش بنیان های حوزه فضا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، آیین گشایش نخستین مرکز نوآوری فضایی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، - نخستین مرکز نوآوری فضایی کشور با هدف توسعه فناوری های فضایی، خدمات فضاپایه و نیز ایجاد بستری مناسب جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه فضا، آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، آیین گشایش نخستین مرکز نوآوری فضایی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران، برگزار شد.

پژوهشگاه فضایی ایران، به عنوان متولی توسعه فناوری فضایی کشور، با تاسیس و راه اندازی مرکز نوآوری فضای نو، به دنبال شتاب دهی و توسعه فناوری های فضایی و خدمات فضاپایه، بستری مناسب جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد زیست بوم کسب و کار برای فارغ التحصیلان و استارت آپ ها فراهم کرد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و موسس این مرکز نوآوری در خصوص اهداف و ماموریت های این مرکز گفت: در نیمه نخست سال جاری، عملیاتی کردن تاسیس مرکز نوآوری فضایی مصوب شد و به دنبال آن، تاسیس و تجهیز مرکز، توسط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نوآوری فضایی گشایش یافت / بستری برای حمایت از دانش بنیان های حوزه فضا

نخستین مرکز نوآوری فضایی گشایش یافت / بستری برای حمایت از دانش بنیان های حوزه فضا