مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:102020-12-21سياسي

اجرای فاز دوم برج میلاد در سال 1400


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از اجرای فاز دوم برج میلاد با عنوان«بام فرهنگ و هنر» در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری فارس، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در مراسم تهران 1400 اظهار داشت: در تهران 1400 به دنبال شهری هستیم که در آن  آینده کیفیت زندگی، رسیدن به حال خوب و افزایش همبستگی اجتماعی و امید ارتقاء یابد.

وی اعلام کرد: اجرای طرح کوچه دوستی و فاز دوم برج میلاد به عنوان بام فرهنگ و هنر در رویداد 1400 اجرا خواهند شد و تلاش می کنیم اقدامات زیادی را در قالب این رویداد انجام دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به اینکه قرار بود این مراسم سه ماه قبل برگزار شود ولی به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد، گفت: این رویداد از ایده تهران شهری برای همه گرفته شده و بر اساس گفت وگوهای فراوان که با اصولی همراه است، در نظر گرفته شده از جمله اینکه اولین اصل آن مسأله عدالت در شهر و دیگری کم کردن فاصله زیاد میان جنوب و شمال شهر است.

 جوادی یگانه خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط و بازآفرینی نقش مردم و مفهوم شهروندی از دیگر موضوعاتی که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته و در نظرسنجی که در ابتدای آذر امسال با کمک ایسپا انجام دادیم مشخص شد یک سوم مردم احساس می کردند که وضع شان بهتر خواهد شد و این برخلاف نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم برج میلاد در سال 1400

اجرای فاز دوم برج میلاد در سال 1400