مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:152020-12-21سياسي

یلدای مواسات در لواسان/ توزیع 280 بسته حمایتی در میان نیازمندان لواسانی


روز گذشته هم زمان با میلاد پربرکت حضرت زینب(س) و شب یلدا تعدادی از بسیجیان لواسانی اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی در میان خانواده های نیازمند کردند.

- حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده بسیج لواسان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در تقارن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و طولانی ترین شب سال، با کمک مردم و خیران تعداد 280 بسته حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، مایه ماکارونی، حبوبات، رب، تخمه آفتابگردان، میوه و شیرینی با عنوان یلدای مهربانی توسط بسیجیان لواسانی جمع آوری و در میان عزیزانی که ما محتاج کمک به آن ها هستیم توزیع شد.

وی گفت: اسلام عزیز دین مهربانی و عطوفت و رحمت است و امام حسین(ع) فرمودند: آگاه باشید همانا احتیاج مردم به شما نعمت خدا است بر شما پس از نعمت خسته نشوید ؛ بنابراین چقدرخوب است که همگی ما قدر این نعمت الهی را دانسته و هر کس در حد وسع خود در چنین اقدامات خداپسندانه سهمی داشته باشد.

فرمانده بسیج لواسان در پایان کمک به محرومان را یکی از کارهای ویژه بسیج دانست و ابراز کرد: بسیجیان افتخار می کنند که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها با تمام توان در انجام وظایف از جمله خدمت رسانی در میدان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای مواسات در لواسان/ توزیع 280 بسته حمایتی در میان نیازمندان لواسانی

یلدای مواسات در لواسان/ توزیع 280 بسته حمایتی در میان نیازمندان لواسانی