مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:552020-12-21سياسي

مجلس به دنبال راهکاری برای نظارت بر عملکرد شوراهاست


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: قانون انتخابات شوراها نیازمند اصلاح است ضمن اینکه مجلس به دنبال راهکاری برای نظارت بر عملکرد شوراهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار ظهر امروز در دیدار با تشکل های دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه قانون انتخابات ریاست جمهوری باید اصلاح شود، اظهار داشت: قانون برای فردی که کاندیدا می شود، تنها معیار رجال سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر بودن را لحاظ کرده و شرایط دیگری مدنظر قرار نداده اما نمایندگان مجلس معتقدند باید شرایط دیگری نیز مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: هر سال 3 هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند و سالهای گذشته حتی برخی افراد برای سرگرمی نیز اقدام به ثبت نام کردند در حالی که معتقدیم باید آزمونی در نظر گرفته شود تا افرادی با صلاحیت های اولیه اقدام به ثبت نام کنند.

جوکار در مورد برنامه ششم توسعه نیز عنوان کرد: مجلس وقت، بسیاری از این قوانین را ابلاغ نکرده و تنها 30 درصد این برنامه ها اجرا شده و این امر اکنون مدنظر نمایندگان مجلس قرار گرفته و بابت این موضوع برای وزرا طرح سئوال کرده ایم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در مورد اهمیت نظارت بر انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: مجلس هیچ ابزار و وسیله و ساختاری برای نظارت بر انتخابات شوراها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال راهکاری برای نظارت بر عملکرد شوراهاست

مجلس به دنبال راهکاری برای نظارت بر عملکرد شوراهاست