مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:552020-12-21سياسي

تقویت بنیه دفاعی کشور از محورهای مهم بودجه 1400 است


این هفته قرار است بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق بودجه قرار گیرد که یکی از محورهای مهم آن تقویت بنیه دفاعی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی ظهر دوشنبه در نشست فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: موضوع هوشمندی از جمله تدابیر مهمی است که در حوزه ارتقا مأموریت های نیروی انتظامی وجود دارد ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی باید مجموعه ای از بسترهای قانونی و الزامات این حوزه را در خصوص تحقق این هدف آماده سازد که از جمله این بسترهای قانونی می توان به بودجه های سنواتی اشاره کرد.

وی افزود: این هفته قرار است تا بودجه 1400 (پس از بررسی های بسیار) در کمیسیون تلفیق بودجه قرار گیرد که یکی از محورهای مهم آن تقویت بنیه دفاعی است که در این راستا نگاه ویژه ای به ناجا خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای هوشمند سازی و تقویت زیرساخت های مأموریتی مجموعه انتظامی کرمان خبرهای بسیار خوبی داریم.

پورابراهیمی استفاده از ظرفیت سامانه پهپادی در استان کرمان جهت تأمین امنیت کویر را اقدامی مهم در ناجا برشمرد و تصریح کرد: به وجود آوردن امنیت قاطع و جدی در منطقه کویر (از جنوب شرق کشور تا مناطق مرکزی ایران) در بعد سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به حمایت های بیشتری در ابعاد مختلفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه دفاعی کشور از محورهای مهم بودجه 1400 است

تقویت بنیه دفاعی کشور از محورهای مهم بودجه 1400 است