مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 16:352020-12-21سياسي

برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد.

محمود ثمینی در مراسم اختتامیه مهرواره استانی قصه گویی شوچله (شب یلدا) که به صورت مجازی همراه با اجرای برنامه های متنوعی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه فرهنگی و تبریک روز پرستار، اظهار کرد: در سال گذشته استان لرستان جشنواره قصه گویی منطقه ای بسیار خوبی را اجرا کرد که امسال به خاطر شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کوید-19 ما شاهد برگزاری مهرواره ای به صورت مجازی هستیم که حضور تعداد بالای شرکت کنندگان، گواه بر کیفیت و علاقه مندی اقشار جامعه به هنر قصه گوی است.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیانگر مأموریت های بسیار بزرگی است که برعهده این نهاد گذاشته شده است و آن تربیت کودکان و نوجوانان این دیار به عنوان نیروهای توانمند و مفید برای اداره مملکت اسلامی ما در آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد

برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد