مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 17:352020-12-21سياسي

راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار قاسم رضایی در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی در ستاد انتظامی ایلام به لزوم مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و احشام در کشور اشاره کرد و گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح، مهمات و احشام به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می تواند در همه عرصه ها لوکوموتیو دیگر سازمان ها باشد.

 جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فرماندهان، مسوولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است، گفت: مولفه موثر در روابط بین الملل و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاه ها می لنگند.

جانشین ناجا با خدا قوت جانانه به فرماندهان مدیران و کارکنان انتظامی و مرزبانی سه استان مذکور گفت: باید اقدامات ما انقلابی و برای انقلاب باشد و آرامشی که لایق مردمان سرزمینمان است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا

راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا