مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 17:502020-12-21اقتصادي

خرید بیش از 13 هزار تن شیر از دامداران استان قزوین


رییس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از 13 هزار تن شیر از دامداران استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، اکرم ابهری رییس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان قزوین از خرید 13 هزار و 346 تن شیر در مراکز جمع آوری شیر توسط شبکه تعاونی روستایی استان خبر داد و گفت: تعاون روستایی نسبت به خرید شیر از دامداران با قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام می کند تا از التهاب در بازار جلوگیری شده و ضرر و زیان دامداران کاهش یابد.

وی ادامه داد: این مقدار شیر در 2 مرکز خرید شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان و شرکت تعاونی گاوداران صنعتی چوبیندر جمع آوری شده است.

این مسئول تصریح کرد: خرید و جمع آوری شیر با هدف ارائه خدمات به دامداران و جلوگیری از نوسانات قیمت شیر، ایجاد امنیت شغلی و تولیدی برای دامداران، حمل بهداشتی و اصولی شیر، کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان از بازار شیر و تأمین نیاز صنایع لبنی صورت می گیرد.

ابهری با اشاره به اینکه رعایت بهداشت در سالن شیردوشی مهمترین مرحله تولید شیر بهداشتی با بار میکروبی کم است، افزود: یکی از عوامل مهم تأمین سلامت دام و تولید شیر بهداشتی داشتن محیط مناسب و بهداشتی نگهداری دام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 13 هزار تن شیر از دامداران استان قزوین

خرید بیش از 13 هزار تن شیر از دامداران استان قزوین