مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 18:102020-12-21سياسي

محصول«محصولی» برای پایداری/ شعار ساده زیستی پایداری جعلی از آب درآمد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روز شنبه خبری مبنی بر کناره گیری مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی جبهه پایداری منتشر شد.

جالب تر اما، نام دبیرکل تازه این حزب بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، چند ماه مانده به انتخابات، در حالی که حواس مردم جمع مشکلات معیشتی و آثار تحریم های ظالمانه است و هنوز هیچ شور و شوق انتخاباتی در میان جامعه دیده نمی شود، تب انتخاباتی اصولگرایان روز به روز بالاتر می رود و در این میان یا صداوسیما از کاندیداهای احتمالی این جریان برای ارائه برنامه های انتخاباتی شان دعوت می کند و یا برخی تغییرات در سطوح حزبی آنها خبرساز می شود.

پس از درگذشت آیت الله محمد یزدی و روی کار آمدن جانشین او در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که گفته شده رویکردی معتدل تر دارد، روز شنبه خبری مبنی بر کناره گیری مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی جبهه پایداری منتشر شد.

جالب تر اما، نام دبیرکل تازه این حزب بود، صادق محصولی .

حامی شاخه تهران رییس شد او که نامش با نهاد برگزار کننده انتخابات در سال 88 گره خورده، علیرغم همه حاشیه هایی که در آن دوران رقم زد، این بار بر صندلی دبیرکلی جبهه پایداری تکیه زده است.

رییس ستاد احمدی نژاد در نهمین دوره ریاست جمهوری، قرار بود پس از به قدرت رسیدن کاندیدای محبوبش، بر منصب وزارت نفت بنشیند اما با ابهام ایجاد شده در خصوص ثروت هنگفتش، از معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول«محصولی» برای پایداری/ شعار ساده زیستی پایداری جعلی از آب درآمد؟

محصول«محصولی» برای پایداری/ شعار ساده زیستی پایداری جعلی از آب درآمد؟