مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 19:052020-12-21ورزشي

باشگاه پرسپولیس: با رفتن بشار رسن هم هیچ کمبودی وجود ندارد


باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی بشار رسن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، با توجه به خبرهای متناقض در خصوص جدایی آقای بشار رسن هافبک عراقی از باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی لازم است موارد ذیل به اطلاع هواداران عزیز برساند: 1) آقای بشار رسن در چهار سال گذشته قراردادهای یکساله با باشگاه منعقد کرده و در تمامی قراردادها، بند جدایی در نیم فصل، جزو شروط او بوده و گنجانده شده است.

2) در پایان فصل گذشته ضمن تسویه کلیه مطالبات مشارالیه، قرارداد جدید یکساله بعد از پایان مسابقات لیگ منعقد و بخش اول آن نیز پرداخت شد.

3) بعد از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر، بشار رسن تقاضای جدایی از تیم، جهت پیوستن به یک باشگاه قطری را ارائه داد.

4) ایشان و مدیربرنامه های شان ضمن ارائه درخواست کتبی و شفاهی با انتشار پست ویدیویی در اینستاگرام، خواسته خود را به اطلاع عموم رساندند.

5) در زمان مراجعت ایشان به کشور چند روز از شرکت در تمرینات خودداری کرد و تمرینات بدون حضور ایشان برگزار گردید که مکرراً اظهار داشتند به هر شکل، قصد جدایی دارند و زندگی خود و خانواده شان در آینده را در گرو چنین تصمیمی دانستند.

6) بشار رسن جهت شرکت در سالگرد مراسم مادر مرحومه شان، مجدداً به کشور عراق مراجعت و اعلام کردند قصد بازگشت نداشته و حتی حاضرند جرائم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس: با رفتن بشار رسن هم هیچ کمبودی وجود ندارد

باشگاه پرسپولیس: با رفتن بشار رسن هم هیچ کمبودی وجود ندارد