مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 19:302020-12-21اقتصادي

واحدهای مسکن مهر هشتگرد هرچه سریع تر تکمیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ گفت: دستگاه های خدمات رسان باقیمانده واحدهای مسکونی مهر هشتگرد را هرچه سریع تر تکمیل و تحویل مردم دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی عصر دوشنبه در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیران ادارات آبفا، برق، گاز و برخی پیمانکاران و مشاورین طرح مسکن مهر خواستار تکمیل زیرساخت های مسکن مهر و تحویل به متقاضیان شد.

وی با تأکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی پروژه سهند ساران در هشتگرد بیان کرد: عده ای از مالکان به حقوق خود مبنی بر واگذاری واحد مسکونی خود معترض هستند که در بررسی ها مشخص شد بابت پروژه باید حق و حقوق دولت را پرداخت کند و بسیاری از آنها در هفته های اخیر ساماندهی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: وظیفه ماست تا کمک کنیم مشکل مردم حل شود و با تفاهم نامه ای که مدیران خدمات رسان با شرکت عمران داشتند پیش بینی می شود هر چه سریع تر شاهد اتمام کار گازرسانی، برق و آب این پروژه باشیم.

وی افزود: باید لیست کامل متقاضیان این پروژه کاملاً مشخص شود و ما بانک اطلاعاتی از مالکین داشته باشیم تا بتوانیم با آنها ارتباط گرفته و مشخص شود میزان پرداختی و مطالبات چگونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکن مهر هشتگرد هرچه سریع تر تکمیل شود

واحدهای مسکن مهر هشتگرد هرچه سریع تر تکمیل شود