مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 19:402020-12-21اقتصادي

تکمیل مسکن مهر هشتگرد نیازمند 380 میلیارد تومان اعتبار است


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر 380 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حق لطفی عصر دوشنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به تعداد 49 هزار و 557 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: از این تعداد، 35 هزار واحد متقاضی مؤثر دارند که از مجموع آنها تاکنون 33 هزار واحد مسکونی مرحله نازک کاری را پشت سر گذاشته و حدود 2 هزار واحد باقی مانده است که تا پایان آبان ماه جاری مرحله نازک کاری آنها به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر این شهر، حدود 2 هزار و 400 واحد مسکونی عارضه دار هستند که دارای زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که در حال پیگیری رفع این معضلات از مراجع ذی صلاح هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه مهم ترین دغدغه این شرکت عدم استقبال بخشی از متقاضیان برای تقسیط وام های پرداختی هستند، تصریح کرد: با وجود اتخاذ تمام تمهیدات و راه اندازی میز الکترونیک و اخطار برای افزایش سود اقساط مسکن مهر، این گونه متقاضیان حاضر به همکاری نیستند.

متقاضیان مسکن مهر هشتگرد آورده خود را تکمیل نمی کنند وی با بیان اینکه برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر 380 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: 80 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مسکن مهر هشتگرد نیازمند 380 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل مسکن مهر هشتگرد نیازمند 380 میلیارد تومان اعتبار است